Projekt GABINET cz.2

/
11 Comments


Obecnie pracujemy nad wykończeniem gabinetu. Zaczęliśmy od wymiany podłogi. Podłoga została ułożona, zarówno w gabinecie, jak i salonie, z którym gabinet się bezpośrednio łączy. Teraz Mąż kończy mocować listwy przypodłogowe i będzie można realizować dalsze etapy, czyli meblowanie. To jest ta fajniejsza część :)


Z nową podłogą gabinet zrobił się jeszcze piękniejszym, JASNYM pomieszczeniem. Kolory ścian pozostały białe. 

Nie mamy jeszcze do końca skrystalizowanej wizji tego pokoju, wiemy natomiast, że będzie to pomieszczenie w neutralnych barwach, z jasnymi meblami, może jakimś "starociem" jako smaczkiem. To dodatki mają mu nadać charakter. Kolory, które tam się pojawią to biel, szarość i kropla morskiego i  elementami drewnianymi. Mąż rozważa jeszcze jasną ceglaną ścianę. 

Trwają intensywne poszukiwania odpowiedniego biurka. Jednak ciągle nic nam odpowiedniego nie wpadło w oko. 

W tak zwanym międzyczsie zajęłam się przeglądaniem dywanów. Chciałam, by było to taki w "męskich" barwach. W oko wpadły mi dwa niedrogie dywany, jeden z Komfortu, drugi z IKEA.

Na fotce w Internecie dywan z Komfortu wygląda przepięknie, jednak na żywo okazało się, że te trójkąty nie są jednorodnej barwy, a jest to wielokolorowy melanż. Pewnie to praktyczniejsze, jednak nie bardzo mi się spodobało.




Następnie ujrzałam dywan VIDSTRUP w IKEA. Te kolory! Te intensywne odcienie! I taki męski, ale nie za bardzo. Pomacałam, obejrzałam. Rozmiar akuratny, cena sympatyczna. Więc kupiłam. Na nowej podłodze wygląda świetnie. 




Obecny stan przedstawia się następująco:


Jest tam jeszcze spory nieład. Ale jak tylko ogarnę się ze sprzątaniem, to pokażę więcej fotek.

A tu dywan na żywo. Jest naprawdę piękny i mięciutki.


A na koniec garść inspiracji, które pochodzą z Pinterest:














Mogą ci się spodobać

11 komentarzy:

  1. Świetne aranżacje w moim domowym gabinecie zbudowanym z europalet stanęła ostatnio szafa metalowa na dokumenty dzięki której mam pewność, że wszystkie przetrzymywane dokumenty takie jak: umowy oraz faktury są bezpieczne i niedostaną się w niepowołane ręce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomieszczenia z dużymi oknami zawsze będą do mnie przemawiać najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto odpowiednio przygotować miejsce do pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle interesujące są te inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje na stworzenie gabinetu jak te są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.