Jaka parasolka? I nie tylko na deszcz

/
11 Comments




Rety, rety. Szukam wózka parasolki dla mojej młodszej pociechy... Co prawda nie jest mi niezbędny natychmiast, ale zaczęłam się powoli rozglądać...


Zakochałam się, no zabujałam na amen w wózku Elodie Details Stockholm Stroller Graphic grace. Jest tak piękny, że mogę się na niego gapić i gapić...

Poza tym, że jest taki cudny, to niewiele więcej o nim wiem, bo oczywiście nie widziałam go nigdzie na żywo. Przeczytałam kilka dostępnych w necie opinii. Jak to bywa, rozmaite - jedni go chwalą, inni niekoniecznie... No, po prostu już sama nie wiem...

Wózek cudny, ale słabo z dodatkowymi akcesoriami jak: pałąk, osłona na nóżki czy folia przeciwdeszczowa. No nie, źle mówię: dodatki są, ale za kolejne (spore) pieniądze.




Sam wózek jest dość kosztowny, kosztuje ok:850 zł, rzeczona folia ok. 130 zł. Nooo, ale za to taki piękny.... 

Jako, że jestem osobą całkiem racjonalną, zaczęłam jednak przeglądać inne modele. I znalazłam inny całkiem niczego sobie wózeczek. Do tego wszystkiego za pół ceny i full wypas! A i opinii dużo i to bardzo dobrych!

Wózek 4baby LeCaprice:





Ten szary kolor wygrywa. I wszystkie akcesoria: pałąk, osłona na nogi, folia p/deszczowa dopinana na suwak do budki, oparcie rozkłada się do pozycji leżącej. I ta wielka buda! Ma wszystko to, czego potrzebuję. Cena: ok 350 zł.


A to kolejny tej firmy: 4baby City

Parametry tego City są podobne do LeCaprice. Cena ok.280 zł

Ponieważ nie wiedziałam, czego chcę tak do końca, to przygotowałam sobie listę moich oczekiwań co do wózka parasolki:

1. musi się rozkładać łatwo i najlepiej jedną ręką
2. oparcie musi mieć opcję leżenia i mechaniczne rozkładanie, a nie np. paski jak w moim poprzednim (taka opcja jest do kitu; nikomu nie polecam!)
3. spore kółka
4. ŁADNY!!!
5. wielka budka przeciwsłoneczna
6. no i must have absolutny: musi być odpowiedni dla wysokich osób (ja mam 181 cm wzrostu, a Mąż jeszcze więcej!)

Nie zależy mi specjalnie na:

1. niskiej wadze wózka
2. małych rozmiarach po złożeniu
3. kołach na wertepy (na taką okoliczność mam Jeep Urban Terrain i Maritę w wersji spacerowej)


Czy macie jakieś doświadczenia z tymi wózkami? A może polecacie coś innego, równie ładnego? Będę wdzięczna za porady.


Mogą ci się spodobać

11 komentarzy:

  1. Ja zawsze bałam się parasole, bo mam wrażenie, że zaraz się rozpadną. Także nie pomogę.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również szukam czegoś lżejszego od tradycyjnej spacerówki, sporo moich znajomych posiada maclareny i są zadowoleni. Ostatnio koleżanka poleciła mi Baby joggera city lite, nie jest to parasolka ale fajny lekki wózek podobno i dobrze się sklada :) fajny jest też i'coo phoenix. Twoja pierwsza propozycja: Elodie- śliczny model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ten i'coo phoenix, ale trochę drogi... Dzięki za podpowiedzi!

      Usuń
  3. Kurcze, może ja jestem jakaś dziwna ale w ogóle nie planuję zakupu parasolki. Z doskoku posłuży nam spacerówka, którą kupowaliśmy z gondolą a tak w większości sytuacji Oli chodzi na własnych nogach a gdzieś dalej jedziemy autem.

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy parasolkę baby design travel i jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Zresztą pisałam o nim na swoim blogu - jakby ktoś był zainteresowany, to zapraszam: http://tygrysiaki.pl/wozek-typu-parasolka/

    W nowszej wersji tego wózka budka jest powiększona tak jak w elodie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, że w końcu ktoś napisał, że wózek musi być też ŁADNY wszyscy piszą o funkcjonalności, bezpieczeństwie etc owszem zgadzam się, ale wygląd też się liczy, ja pod tym względem też patrzę na wózeczki i takim sposobem podoba mi się kilka modeli łączące wygodę, bezpieczeństwo i wygląd, to modele Crossline z euro cart, espiro magic i 4baby le caprice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to usłyszeć. Dziękuję.
      Podzielam Twoją opinię :) Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Ja kupiłam Easygo Virage. Jest wygodny w prowadzeniu, mój synek też zdaje się być zadowolony :) Ma duże koła jak na spacerówkę i jest bardzo ładny (przynajmniej mi się podoba) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.