Łóżko w kształcie domku

/
32 Comments



Łóżko dziecięce. a właściwe ramy w takim kształcie, można znaleźć na wielu blogach i zdjęciach w Internecie.  Gdy tylko zobaczyłam takie łóżko, w pięknym pokoju dziecięcym od razu mnie urzekło.
I też takie chcę dla mojego starszego synka.





Ponieważ sprawa nie wydaje się specjalnie skomplikowana, a na dodatek mój Tata jest fantastycznym stolarzem, uznałam że na wiosnę sprawię takie łóżko dla syna.
Nasza rama będzie pasować do wymiaru materaca 90x200. Dodatkowo, nie chcę by znajdował się on na podłodze, wiec nasza wersja będzie na lekkim podwyższeniu. O tak, jak tu:


 wszystkie zdjęcia via Pinterest


Zastanawiam sie jeszcze na jaki kolor je pomalowac, a moze zostawic surowe drewno? Tym bardziej, że syn ma jedną ścianę pomalowaną na ciemny szary kolor...

Gdyby ktoś również chciał taką ramę wykonać, to znalazłam w Internecie świetny poradnik DIY.  Podane w nim wymiary dotyczą co prawda materaca w rozmiarze Twin, jednak każdy bez większego trudu może, wzorując się na podanych wytycznych wykonać taki,jaki jest mu potrzebny.

A jak u nas wyjdzie, pokażę wkrótce :)


Mogą ci się spodobać

32 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Wiesz, że chyba wykorzystam go w pokoju synka. Tylko, że z własnego doświadczenia wole materac na podłodze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Mój syn już niedługo skończy 5 lat i śpi już na takim "dorosłym" łóżku, więc chcę spróbować z tym podwyższonym materacem. Poza tym trochę się boję, że na podłodze może trochę być zimno? Masz jakieś doświadczenia? Nie "ciągnie" od podłogi? :)

      Usuń
    2. Zapraszam na stronę www.domekmoon.pl tam sa oryginalne skandynawskie łóżka domki MOON. Spanie na podłodze. bezpieczne.

      od podłogi NIE "ciagnie"!

      Usuń
  2. Chyba jeszcze nie spotkałam się nigdzie z takim łóżkiem. Fantastyczne, mojej córce pewnie by się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  3. sugeruję tylko ostrożnie modyfikowac wymiar jeśli jest inny niż 80x160 bo wówczas łóżko traci na uroku, staje się meblem włozonym do pokoju... w pokojach do 15m kw 80x160 i wysokość 165 jest idealna.
    Z racji wykonania polecam domek łóżko MOON - jest zrbione z jednego kawałka (nie sklejanych desek), dobrze i szybko się skręca, dostępne z tego co pamietam od ręki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też Polecam ŁÓŻKO DOMEK MOON kupione na stronie w internecie www.domekmoon.pl

      Usuń
  4. Witam, my z mężem mamy materac na podlodze od szesciu lat, odkad urodzil sie pierwszy syn i z nami spał, a potem dwaj nastepni. Teraz sa starsi i spia na swoich lozkach, a my nadal nie mamy łóżka. Jednak moja szwagierka pracuje w salonie sprzedającym materace, jest po wielu szkoleniach i krzyczy na nas od lat, ze materac musi mieć odpowiednią wentylację od podłogi, że bez żebrowania z desek szybciej sie zuzywa i rozwija się więcej drobnoustrojów czy czegoś tam innego. Dlatego nastepny materac juz polozymy na lozku podniesionym. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzien dobry! Mamo z przedmieścia i jak Wasz domek ? My czekamy na odbiór domku za tydzień , dla uwaga , dziewięciolatka! Bedzie czarno białe o wymiarze 190x90 oraz wysokości najwyższej belki 195 a tych niższych 150 . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Zapowiada się piękne!
      Nasze sprawdza się znakomicie. Starszak jest ciągle zachwycony; szczególnie gdy zasłonię mu dach kocem - wtedy ma taką sekretną bazę :D

      Usuń
  6. My też mamy kupiłam na www.domekmoon.pl bo szukając w necie natrafiłam na najlepsze opinie u tego producenta (jakość, wykonanie, termin dostawy bo od razu wysłali).
    Wystawiamy go na balko, w zimie zaczepiliśmy światełka z choinki i był znów szał...
    Także polecam i najbardziej łóżko domek moon

    >>>>>>>> www.domekmoon.pl <<<<<

    OdpowiedzUsuń
  7. witam
    myślę wykonać takie łóżko na materac 90x200. czy może pani pokazać jak wyszło pani łóżko i podać ewentualne rozmiary pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój brat ma dwójke dzieci, 4 i 5 lat, robi remont teraz w ich pokojach, bo młode wyjechały z naszą mamą, brta powinien nosić ją na rękach do końca życia za to:))) POzostawiał im w pokojach tylko materac ortopedyczny i teraz szuka z żoną inspiracji, zaraz mu wyślę ten link, bo pomysły genialne sa i dodatki urzekające, gdzie je mozna dostać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i zarazem pomysłowe łóżko. Niby wydaje się takie proste, ale ma coś w sobie. U mnie w sypialni jest łózko https://senpo.pl/lozka/lozka-140x200/ którego nigdy w życiu bym nie oddała i zamieniła. Moim zdaniem najbardziej wygodne łóżko to właśnie te które aktualnie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te domki jestem absolutnie zachwycona. Jeśli były w nich bardzo miękkie materace sama mogłabym spać w takim domku <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łóżko w kształcie domku to wyjątkowe łóżko dodające charakteru w każdym pokoju dziecięcym . Ważne aby łóżko było stabilne i wykonane z litego drewna sosnowego. Łóżko domek to marzenie nie jednego dziecka i nie ma się co dziwić bo za naszych czasów (rodziców) sami o takich marzyliśmy. Ja kupiłem łóżeczko domek tutaj : https://www.dipmarsklep.pl/Lozko-dzieciece-DOMEK-p1097 i muszę przyznać że chyba nie wyobrażam sobie teraz innego dziecka w pokoju córki. Ona tym bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łóżko domek jest naprawdę wygodne i praktyczne! Zamówiłem tutaj https://www.edinos.pl/lozka-domek i mogę szczerze polecić. Montaż nie należy do najłatwiejszych ale warto. Dzieci są zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  15. My do domku mamy materac ortopedyczny robiony na wymiar i fajnie się sprawdza bo jest wysoki a że łóżeczko jest bezpośrednio na podłodze to wygodniej się śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla dzieci takie łóżko to super, bardzo oryginalne. Ważne żeby było nie tylko ładne, ale też wygodne. Do swojego łóżka będę potrzebował nowego materaca. Samo łóżko jest jeszcze w dobrym stanie. Znajoma poleciła mi Materace piankowe , ona ma taki i jest bardzo zadowolona. Mówi, że lepiej się wysypia, plecy ją nie bolą jak rano wstaje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyszło . Ja młodemu kupowałem klasyczny domek z barierką i w sumie jestem zadowolony. Jeszcze tipi domki mi se widza ale te bez nozek bo sa bezpieczniejsze. Generalnie łóżka domki to chyba wzięły się z mody skandynawskiej ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Pinterest ma wiele inspiracji dla łóżek domków

    OdpowiedzUsuń
  20. Łóżko w taki wykonaniu jest bardzo fajnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybór tego łóżka to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę że takie łózko to bardzo trafny wybór. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie wygląda to wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.