Pokój mojego starszego syna.

/
16 Comments
Uwielbiam oglądać dziecięce pokoje. Prawie codziennie przeglądam w necie jakieś inspiracje. Mam swoje typy, ulubione elementy, kolorystykę. Ale kiedy przychodzi mi przenieść to, co mam w głowie do pokoju Syna, to jakoś nie wychodzi to tak, jakbym chciała :)
Jednak moje optymistyczne podejście pozwala mi odnaleźć w tym "miotaniu się" same pozytywy: urządzanie pokoi moich dzieci to niekończąca się zabawa. Cieszy mnie to, że nie są takie zrobione na tip-top, i że ciągle mogę w nich coś zmieniać. Co i rusz znajduję natchnienie, szczególnie gdy ujrzę w sklepie albo Internecie jakiś cudny dodatek.

Od niedawna można już robić zakupy w H&M online. Nie mogłam się doczekać tego momentu. Szczególnie jeśli chodzi o dział Home.
Zawsze przeglądałam na ich stronie nowości i żałowałam, że nigdzie w okolicy nie ma tego działu.

Więc jak tylko się dowiedziałam o możliwości zakupów online od razu kupiłam kilka gratów do pokoju F.






 








www.hm.com

www.hm.com
www.hm.com
www.hm.com

www.hm.com

Warto robić teraz zakupy, bo po zapisaniu sie do newslettera otrzymamy zniżkę 25% na wybrany artykuł, a do 19.04.2015 oferowana jest bezpłatna wysyłka.




Mogą ci się spodobać

16 komentarzy:

  1. Ładniutki pokoik. Ja również uwielbiam oglądać inspirację dziecięcy pokoi. Są takie słodkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, można się gapić i gapić i cały wieczór (albo dzień) mija - nawet nie wiadomo kiedy. Pozdrawiam, Ewcia!

      Usuń
  2. Fajny pokoik :)
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest tyle inspiracji do stworzenia cudownego kącika dla dziecka, że aż trudno się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj! Ciemna ściana! Muah :*!!!
    Tak, i jeszcze raz tak! W pokojach dziecięcych wszelka twórczość jest jak najbardziej na miejscu. A u nas to nawet rozpościera się na inne pomieszczenia! ;) hahah! Co tam! :D
    Dobrze mówisz Kochana- zabawa jest najświetniejsza w tych aranżach.
    Gdzie tu jest przycisk lubię to? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Ty moja! Dzięki, dzięki :) U nas też twórczość dziecięca jest w całej chałupie :)
      A o ciemnej ścianie, to zawsze marzyłam.

      Usuń
  5. Najważniejsze jest: widać, że to nie jest pokój dziewczynki;)
    Podoba mi się kolorystyka i czekam na więcej zdjęć po kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję Aniu.
      Na pewno jeszcze nie raz pokażę pokoje dzieciaków :)

      Usuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że w h&m jest dział home.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te pojemniki w gwiazdki, uniwersalne, pasowałyby również do pokoju dziewczynki :) no i farba tablicowa, mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, gwiazdki to taki wdzięczny motyw. :)

      Usuń
  8. No mama zaszalałaś z zakupami :), ale pokoik wygląda pięknie! Zrobił na mnie wrażenie ten metalowy stołek :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Twoja opinia jest dla mnie cenna! ♡

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.