Co można zrobić ze skrzynek na jabłka?

/
19 Comments
Ano mnóstwo różnych fajnych mebli! Pomysłów tyle, ilu autorów. Do pokoju dziennego, łazienki, dziecięcego, przedpokoju i gdzie tylko jeszcze dusza zapragnie.

Ja mam cztery piękne skrzynki. Początkowy plan był tak, że zrobię z nich regał do pokoju F. Ale potem wymyśliłam, że jednak stoliki nocne. Oto efekt!

stolik ze skrzynek jabłka

stolik-ze-skrzynek-na-jablka

stolik-ze-skrzynek-na-jablka

stolik-ze-skrzynek-na-jablka

Rozwiązanie świetne i bez użycia młotka. Wystarczy zestawić dwie skrzynki i voila, gotowe :)
Lubię takie naturalne drewno, podniszczone, z własną historią. Ma świetną barwę, jest neutralnym surowcem, który pasuje w zasadzie wszędzie.

Pewnie moje skrzynki będę zmieniać swoją rolę setki razy, ale teraz mi się to rozwiązanie podoba. Do tego recykling i taniocha.
A gdyby ktoś chciał się jeszcze zainspirować, to w następnym poście będzie sporo fajnych pomysłów.




Mogą ci się spodobać

19 komentarzy:

  1. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywne podejście. Super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie skorzystam z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywny i bardzo ciekawy pomysł. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe i inspirujące jest to rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.