Szara ściana w pokoju dziecięcym

/
20 Comments
Jakiś czas temu pokazywałam pokój mojego starszego Syna. Pomalowaliśmy tam jedną ścianę na dość ciemny szary kolor.
Bardzo podoba mi się taka kolorystyka w dziecięcych pokojach, gdyż wnosi do tego świata pełnego barw trochę spokoju, a także stanowi świetne tło. Jest to kolor "uniseks" - pasuje równie dobrze do pokoju chłopięcego, jak i dziewczęcego. Odpowiedni zarówno dla niemowląt, jak i nastolatków.
Co by nie gadać - dość bezpieczny kolor.

Dziś chcę pokazać kilka inspiracji do dziecięcego pokoju, które zawierają właśnie ten element - szarą ścianę.

thebooandtheboy.com
homeadore.com

mommo-design.blogspot.it

decopeques.com

mommo-design.blogspot.it

pinterest.com
blog.styleestate.com
thebooandatheboy.com
theultralinx.com


Ważne, by tę szarość ożywić, aby wnętrze nie było nudne i smutne. Pięknie wyglądają jasne, pastelowe dodatki. Świetnie pasuje surowe drewno i naturalne tkaniny. Bardzo dobrze wygląda połączenie szarości z kolorem żółtym.

Ja jestem na TAK, a Wy? :)







Mogą ci się spodobać

20 komentarzy:

  1. ja jestem na TAK :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem na tak - szara (jasna) ściana i jasne meble są świetnym tłem dla kolorowych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie inspiracje piękne i trafiają w mój gust :)
    Potem mnie nakręcają do działania, a mi już czasami sił brak :(
    Miłej niedzieli!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Rozważę go przy planowaniu pokoju Olusia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka szara szafa w pokoju dziecięcym to jak dla mnie totalna nuda. Zdecydowanie postawiłabym na fototapetę z motywem dziecięcym. Na pewno dziecko byłoby bardziej zadowolone taką fototapeta niż nudną, szarą ścianą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe meble. Pokoje wyglądają dzięki nim wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oświetlenie w formie gałęzi jest fenomenalne. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wpis jest niesamowitą porcją ciekawych inspiracji wnętrzarskich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowy sen można zapewnić dziecku kupując pościel z włókien alpak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokój dziecięcy zasługuje na super meble

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor zawsze super sprawdza się w każdej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze zaprokektowane wnetrza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szary kolor pasuje świetnie do każdego pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te inspiracje na pewno pomogą w aranżacji pokoju w przemyślany sposób.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne i kreatywne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak widać każdy kolor nadaje się na aranżację pokoju dziecięcego. Ten inspiracje są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szara ściana doskonale pasuje do wielu realizacji.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.