DIY sztuka w domu - obrazek 3D

/
29 Comments

... i to własna!  Wykonana własnymi rękoma! Nie jakiś seryjny wydruk :))

Jeśli potrzebujecie szybkiej odmiany, a do tego macie jakąś niepotrzebną ramkę i chętne do pomocy dzieci, to mam coś dla Was!

Szperając po sieci natknęłam się na efektowne, ale zarazem banalnie proste DIY. Wiecie, że takie lubię najbardziej.

Ogromnie spodobał mi się efekt trójwymiarowości obrazka. Czemu więc nie spróbować zrobić samemu? 

Co jest nam potrzebne? A no, niewiele:
1. ramka do obrazka
2. kartki (ja użyłam 4 sztuk)
3. farbka (u mnie czarna plakatówka)
4. pędzelek
5. klej do papieru



Cały pic polega na tym, by pomalować kartki papieru stopniując odcienie wybranego koloru.
Ważne, żeby każda kartka była w nieco innym nasyceniu.

Po pomalowaniu naszych kartek trzeba pozwolić im wyschnąć.

Kiedy już się to stanie, to należy delikatnie powydzierać z nich kształty przypominające szczyty górskie. W oryginale ten krok był przed malowaniem, ja się "zagapiłam" i zrobiłam po malowaniu. Też może być.

Gdy mamy już nasze góry wydarte z papieru, to należy ponakładać na siebie kolejne warstwy, tak by uzyskać cieniowany efekt i wrażenie bliżej/dalej. Umieścić je na np. brystolu, który będzie stanowił tło naszego górskiego krajobrazu.

Kiedy uzyskacie najlepszy układ, to przyklejcie wszystko we właściwych miejscach.


Nie martwcie się, jeśli kartki wychodzą poza obrys tła. Po odpowiednim dopasowaniu po prostu to, co wystaje utniecie nożyczkami.


I to już wszystko. Teraz Wasz obrazek wystarczy umieścić w ramce. I gotowe.
Ja pozostawiłam mój obraz bez szyby, to potęguje wrażenie trójwymiarowości.





I jak Wam się podoba? Robicie? :)


Pomysł został zaczerpnięty z bloga decorasylum.blogspot.gr





Mogą ci się spodobać

29 komentarzy:

  1. Ależ pięknie! Skąd ten pomysł? :)
    Efektem jestem oczarowana :)
    Miłego dnia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Martuś, pomysł wyszperany w necie. Jest też link do źródła.
      Cieszę się,że Ci się podoba.
      Miłego!:)

      Usuń
  2. Wiesz, że chyba się skuszę jak już będziemy mieć swoje cztery kąty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo już ja widzę co sobie zmalować! Dzięki za pomysł - super! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł, zastanawiam się jakie obrazki 3D byłyby równie efektowne oprócz gór. :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś jeszcze wymyślisz, to podziel się. Chętnie "machnę" sobie coś jeszcze :)

      Usuń
  5. ależ ja lubie taką radosna twórczośc, super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wartościowe informacje. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze przyznam że jestem zaskoczona jak łato można wykonać taki dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt końcowy jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy i bardzo kreatywny dodatek. Jestem pewna że wspaniale wpasuje się w każde wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie skorzystam z tej rady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pomysł jest na prawdę godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnoręcznie wykonane dekoracje są super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno skorzystam z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko dokładnie zostało opisane. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.