DIY moskitiera albo baldachim

/
40 Comments

DIY_moskitiera.jpg


Zawsze marzyłam o łóżku z baldachimem... A przynajmniej z taką romantyczną moskitierą...
Trochę szkoda, że córki nie mam, bo mogłabym u niej takie marzenia realizować :)

Ale, ale... Odkąd zrobiło się już tak fajowo cieplutko na dworze, to nasz dom nawiedzają muchy. I nie że kilka zbłąkanych muszek. O nie! Całe chmary! Nie wiem skąd się tyle ich bierze, ale wystarczy otworzyć drzwi na taras, kilka okien, a muchy już są!
To chyba urok parterowych domów... Muchy nie muszą się fatygować na wyższe piętra...

Wszyscy wiecie jakie muchy potrafią być upierdliwe. Zwłaszcza kiedy śpimy. Albo kiedy śpią nasze maluchy, które wyczulone są na najcichszy dźwięk! Takie bzyczenie skutecznie potrafi przerwać najsłodszą drzemkę...
A więc w okolicznościach "muszych" pojawiła się konieczność ratowania snu naszego cennego jakimś innym sposobem niż lep na muchy czy packa! Ooo, i marzenie przy okazji można spełnić!
No tak, do sypialni przydałaby się MOSKITIERA!

Ale że potrzeba jest na "tu i teraz", a nawet na "zaraz" a moskitiery takiej wcale pod ręką nie ma, to trzeba trochę się pogłowić i wykonać ją samodzielnie :)

A że wykon jest błyskawiczny, z mojej ulubionej serii "DIY w 5 minut", to zrobiłam.
A gdyby ktoś też w potrzebie takiej był, to nawet pokażę jak szybko, bez użycia żadnych specjalnych narzędzi wykonać taką moskitierę.

Zestaw do wykonania tego "sprzętu" ma każda kobieta:
1. firanki (ja użyłam dwie sztuki)
2. gumka do włosów
3. kawałek tasiemki/sznurka
4. nożyczki
5. przydadzą się jakieś patyczki np. zapałka albo patyczek do uszu :)

DIY_moskitiera.jpg


Wsio! Nic więcej!
A więc do roboty:

DIY_moskitiera.jpg

Zbieramy do kupy krótsze brzegi firanek.

DIY_moskitiera.jpg

DIY_moskitiera.jpg

Związujemy mocno gumką do włosów.

DIY_moskitiera.jpg

W środek (pomiędzy dwie firanki) wkładamy kawałek tasiemki. Na nim zawiesimy naszą moskitierę.

DIY_moskitiera.jpg

Żeby tasiemka się nie wysunęła, od spodu zablokowałam ją patyczkami do uszu i zawiązałam supeł.

GOTOWE!
Teraz pozostaje najfajniejsza część, czyli zamocowanie nad łóżkiem. Można wbić haczyk. albo przykleić na samoprzylepne plastikowe haczyki. Ja wybrałam tę drugą opcję :)

DIY_moskitiera.jpg

DIY_moskitiera.jpg

DIY_moskitiera.jpg

DIY_moskitiera.jpg

DIY_moskitiera.jpg

DIY_moskitiera.jpg

DIY_moskitiera.jpg


Można spać spokojnie i w romantycznym otoczeniu. I żadna mucha nam nie straszna!
Pozdrawiam!!!



Mogą ci się spodobać

40 komentarzy:

  1. Wow! Jak romantycznie...super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje :) Świetny baldachim!
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowy pomysł, a przy tym nietrudne :) I w ten oto sposób można mieć romantyczne sny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super! Świetny pomysł i sprytne wykonanie :) Zapraszam na Candy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Która z nas będąc dziewczynką nie marzyła o łóżku z baldachimem :) Rewelacyjny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga! Pozdrawiam! U Was też taki upał? :)

      Usuń
    2. Był ogromny, ale ja lubię lato, jakoś więcej mi się chce, gdy jest słonecznie i ciepło. Ale jak kogoś męczą upały, nasz klimat oferuje też chłodniejsze dni, dziś u nas 14 stopni. Ściskamy :*

      Usuń
  6. Ładnie to wygląda z tym pomponem, który powstał przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam serdecznie
    pomysł super,
    jakie to haczyki samoprzylepne ? trzymają się sufitu ? jakiej firmy ?
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Bobas nie ciągnął za taką moskitierę?

    OdpowiedzUsuń
  9. U mojej córeczki w pokoju zamontowaliśmy taki dziecięcy baldachim :) Młoda teraz chowa się za nim i przegląda swoje książeczki. Mówi, że czuje się jak księżniczka. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafnie wybrane łóżko potrafi nam zapewnić wysoki komfort spania, także wybierajmy . Ja u nas w sypialni zdecydowałam się na kupno łóżka https://senpo.pl/lozka/lozka-80x200/ gdzie po przespanej nocy czuję wielką różnicę jeśli chodzi o sen. Kiedy wstaję to czuję się o niebo lepiej niż dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafnie kupione łóżko może nam zapewnić odpowiedni wypoczynek, także wybierajmy mądrze. Ja u nas w pokoju sypialnianym postanowiłam się na zakup łóżka https://senpo.pl/lozka/lozka-80x200/ gdzie po całej nocy czuję znaczną różnicę jeśli mam na myśli sen. Kiedy wstaję to czuję się o wiele lepiej niż dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moskitierka fajna aby ochronić się przed owadami, choć w przypadku much chyba lepiej sprawdza się ten preparat https://www.maxdrogeria.pl/bros-dwuskladnik-preparat-na-muchy-p1005 . Skutecznie je eliminuje, jednak siatki nie zawsze są wystarczającą przeszkodą w przypadku tych owadów

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo inspirujący wpis. Wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe rozwiązanie, świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się Twoje kreatywne podejście do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta moskitiera bardzo fajnie wygląda i z pewnością jest również bardzo praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skorzystam chętnie z tych wskazówek

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wykorzystam te wskazówki w praktyce.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.