Łóżko tapicerowane. Wreszcie jest!

/
28 Comments
Kiedyś pisałam o przytulnym łóżku, szarym, z tapicerowanym zagłówkiem. Miało ono zastąpić naszego starego MALMa z IKEA. Takie łóżko było jednym z wielu punktów na mojej liście marzeń.
To łóżko, które kusi by z niego nie wychodzić. Fajnie czyta się w nim książki, bo przecież plecy tak dobrze podpiera ten mięciutki zagłówek. Miałam swoje typy, które prezentowałam we wpisie o tapicerowanych łóżkach.
No i się doczekałam!
Szukałam długo, bo miałam kilka wymagań. Głównym był brak szczbelkowego spodu, bo chciałam taki hotelowy model. Na skrzyni, tzw. kontynentalny.
Potem wezgłowie - jak najprostsze, ale dość wysokie. Zależało mi oczywiście, by było dobrej jakości, ale nie w zabójczej cenie.
Poszukiwania trochę trwały, ale udało mi się znaleźć takie łóżko, jakie chciałam. A cena? Znakomita!







Wymiar naszego materaca to 180x200 cm. Kupiliśmy najtwardszy materac z IKEA o nazwie HESSENG. Zależało mi na wygodzie. W końcu materac ważniejszy niż rama łóżka. Ten zrobiony jest z naturalnych materiałów, ma pięć stref komfortu i jest super wygodny. Jedyna wada - waga. Waży ponad 60kg! Odczuwa się to podczas zmiany prześcieradła :)

Łóżko zostało kupione w firmie Bed-Lux. Świetne ceny, jakość bez zastrzeżeń, świetne doradztwo. Łózka robione wg indywidualnych wytycznych. Można określić kolor z wzornika, rodzaj tkaniny, dobrać wysokość i typ nóżek łóżka, typ zagłówka. Jednym słowem - wszystko, co trzeba!




Mogą ci się spodobać

28 komentarzy:

  1. Ale piękne! Przecudownie. W takiej sypialni to pewnie tylko piękne sny. Ja czekam na remont właśnie, i tak sobie pomyślałam, żeby w takiej ramie od starego obrazu umieścić fotografie i powiesić nad łóżkiem. Szukam tylko miejsca, gdzie jest możliwe wywoływanie zdjęć kwadratowych, bo właśnie takie mi się marzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak przebiega pranie tapicerki takiego łóżka? czy materiał się nie niszczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ana, też jestem tego ciekawa, czy pranie tapicerki meblowej robi się na mokro czy na sucho tylko?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i super efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka w moim guście. Minimalistycznie i to jest najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna aranżacja. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że super się to łóżko prezentuje. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to łóżko! Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie super aranżacja. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważna jest również wysokiej jakości pościel.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo modne są obecnie meble tapicerowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przytulna jest ta sypialnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Łóżko tapicerowany to bardzo trafny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.