Inspiracje do sypialni - łóżko z tapicerowanym zagłówkiem

/
7 Comments
Hej, hej!

Szare i dłuuuuugie listopadowe wieczory sprawiają, że nie mogę się doczekać kiedy będę mogła wskoczyć do łóżka. A poranki wcale nie sprzyjają, by z niego wychodzić...

Pojawiła się więc we mnie nowa potrzeba na modyfikację sypialni. Chyba obrzydło mi już nasze łóżko Malm w kolorze brązowym.
Marzy mi się teraz takie przytulne, eleganckie łóżko z tapicerowanym zagłówkiem. Oczyma wyobraźni widzę te pastelowe kolory, ten spokój emanujący z tego wystroju.
Zaczęłam rozglądać się więc za inspiracjami, które będę mogła wykorzystać przy metamorfozie mojej sypialni.

Chcę zrezygnować z łóżka o szczebelkowym spodzie. W moje potrzeby wpisują się więc tzw. łóżka kontynentalne, które zamiast szczebelków mają taką specjalną tapicerowaną skrzynię, na której umieszcza się materac.

Proszę, proszę. Oto moje typy. Może komuś także przypadną do gustu :)


www.desiretoinspire.net
decoholic.org

justdecorate.wordpress.com
lulusdotcom.tumblr.com

vanillaextract.me



Mogą ci się spodobać

7 komentarzy:

  1. Na ostatnim zdjęciu- sypialnia z moich marzeń! Bardzo lubię kontrasty, więc to zestawienie pięknego łóżka z surową cegłą- ach! A och- to zdjęcie nr 1- proste dechy i luksusowe pikowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! To także mój faworyt - taka siermiężność z elegancją :)

      Usuń
  2. Marzy mi się takie właśnie wygodne łóżko z tapicerowanym zagłówkiem o który moglibyśmy się wygodnie opierać czytając książki. A do tego koniecznie wielka skrzynia w nogach do schowania ciepłego koca i narzuty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zagłówek. Dobrze, że jest tapicerowany. To duża wygoda!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne łóżka również mi się takie marzy do nowej sypialni już powioli się za takimi rozglądam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja postanowiłam stworzyć sobie taki zagłówek samodzielnie :) Zamówiłam płytę, materiał i zamierzam obić :)) Dokupiłam też nowy materac ortopedyczny, bo ostatnio mamy z mężem problemy z kręgosłupem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łóżka sypialniane to podstawa każdego normalnego mieszkania. Niektórzy wciąż oczczędzają a spędzamy na nich 33% swojego życia.

    ps: świetna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.